dijous, 2 de desembre del 2010

Roma, Munich... un tastet

Aquest cap de setmana m'he mogut molt. Dissabte vaig visitar Munich, i des de diumenge fins dimecres vaig estar a Roma.

La veritat és que les fotos que vaig fer no van quedar molt bé, però a poc a poc vaig triant les millors i escrivint entrades explicant com va anar tot.

De moment, aquí teniu algunes fotos per anar fent boca:


Estació Central de Múnic, decorada per Nadal. Després d'arribar vam fer una ruta amb el bus turístic.


Increïble reproducció d'una mina de sal al Museu Alemany. És un museu tan gran que costa d'imaginar.


El primer motor Diesel. Per fer-vos una idea del tamany del museu, penseu el següent: La sala de la Matèria (l'exposició permanent) del Cosmocaixa de Barcelona té 3500 metres quadrats. I quan hi vas es veu molt gran.


Un trineu a reacció. 500 km/h sobre un llac gelat. Doncs bé, el Museu Alemany de Múnic té una superfície de 47000 metres quadrats. No, no m'he equivocat. És 13 vegades més gran!


Els Alps, des de l'avió camí de Roma.


La Fontana di Trevi. Quan vaig arribar el temps no acompanyava gaire, però vaig fer una petita passejada pel centre de Roma.


Les escales de la Piazza di Spagna. De nit i plovent, una manera "diferent" de visitar Roma.


Escultura de Minerva a la Sapienza Universitat de Roma. En el fons, era un viatge per feina. Així que vaig fer fotos del "lloc de treball".


Com diria l'Astèrix: en Juli. Més passejades nocturnes pels monuments romans.


El Quirinal. Sí, dimecres vaig poder fer turisme de dia!


Em va costar molt que Neptú s'estigués quiet, però finalment vaig aconseguir fer aquesta foto!

Sigueu feliços!

2 comentaris:

  1. si em passes aquesta última foto puc mirar d'arreglar-te-la perquè no et vegis tan fosc. la foto de la fontana di trevi de nit t'ha quedat molt bé! ja aniràs penjant més fotos i m'explicaràs les anècdotes!

    ResponElimina
  2. Ja te la passaré. Aquesta i les 10 més que vaig fer mentre Neptú no s'estava quiet XD. Tinc moltes coses per explicar i poc temps per escriure, però a poc a poc ja aniré fent.

    ResponElimina