diumenge, 30 de gener del 2011

Geocaching: Fabians Burgberg-Cache

Aquest cap de setmana el temps s'ha portat molt bé. Almenys pel que he vist fins ara aquí a Erlangen. Des de divendres al matí que disfrutem d'un cel blau i un sol molt agradable. Bé, agradable de veure. Perquè pel que fa a la temperatura avui probablement no hem passat de 0ºC.
Així que he aprofitat el cap de setmana per estar fora de casa. I ahir va tocar anar a buscar un "tresor". El nom Fabians Burgberg-Cache, i es tracta d'un multicache. Això vol dir que cal anar seguint pistes, que et permeten calcular les coordenades on trobar la següent pista, fins al final.
En aquest cas hi havia 6 punts on trobar les pistes. Vaig tenir alguns problemes al principi, però després va anar tot rodat. Un cache molt agradable de fer, per la zona de Burgberg, que és a tocar d'on visc. Així també vaig descobrir nous racons a prop de casa.
A més és un cache llarg. En total vaig estar unes dues hores per buscar-lo. Però cal tenir en compte que al principi em vaig equivocar, que vaig parar-me a fer fotos...

Com a resum del cache, mireu aquestes fotos:


Aquí comença el cache. La primera pista (on em vaig equivocar) té a veure amb aquestes plaques.


I aquest és el final. D'acord que no és tant espectacular com el llàpis gegant, però em va agradar molt aquest cache. No el cache en si, vull dir tot el recorregut per arribar-hi.

I per acabar, aquesta és la volta que vaig fer:





El millor de tot és que en cap moment vaig estar a més de 15 minuts de casa.

Sigueu feliços!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada