divendres, 7 de gener del 2011

Regals de Reis

Aquest any he sigut molt bo, i els Reis s'han portat molt bé. Entre d'altres regals, els Reis m'han portat un GPS nou. És un Garmin Oregon.


Aquest és el meu nou GPS. Res a veure amb els que tenia.

I els Reis també m'han portat roba nova per sortir a córrer, i una motxil·la petita. Així que avui no podia resistir-me de començar a estrenar regals. El dia no acompanyava gaire, però també té el seu encant sortir a córrer plovent.

Per poder provar les prestacions del GPS, i per conèixer nous camins, m'he descarregat d'internet una ruta per córrer a prop de casa. És una ruta per pistes forestals, pels boscos que queden al nordest d'on visc.

Aprofitant que el nou GPS té càmera, he fet algunes fotos. La veritat és que els Reis també m'han portat un càmera nova, però com que plovia no em venia de gust parar-me a fer fotos, i com que el GPS el portava més a mà era més ràpid.


Amb les pluges, baixava molta aigua per l'Schwabach.


Un tram del camí. És clar que el temps no era el més adequat.

Entre pluja i neu he acabat amb els peus una mica molls. Però m'ho he passat molt bé.

Finalment, quan he arribat a casa he descarregat el track del GPS.






Per cert, que amb aquesta ruta (per fi) he pogut sortir a córrer amb una mica de desnivell. Fins ara totes les rutes que havia fet per aquí eren planes!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada