diumenge, 21 de novembre del 2010

El canal - Europakanal

Aquesta setmana he anat a córrer 5 dies. Entre setmana vaig repetir la ruta fins a Sieglitzhof. I el cap de setmana he aprofitat per anar a córrer prop del canal.

Probablement el canal és un dels millors llocs per córrer d'Erlangen. Sense cotxes, pla, tants quilòmetres com vulguis. És molt agradable córrer prop del canal. Des de casa, trigo entre 15 i 20 minuts a arribar-hi. Però també podria acostar-m'hi en bici.

El dissabte vaig anar direcció sud. Aquesta va ser la ruta:

Per arribar al canal des d'Erlangen primer cal creuar el Regnitz, el riu que passa per la ciutat.

El Regnitz.

Aquest va ser el primer dia que vaig córrer pel canal. Vaig fer algunes fotos:

Uns ànecs al canal.

Una barcassa navegant pel canal.

Avui he anat en direcció contrària, fins a la resclosa d'Erlangen. De la ruta d'avui haig de destacar que només he hagut de creuar 1 semàfor en 10 quilòmetres de ruta. És fantàstic.

Aquesta és la ruta d'avui:

També he fet algunes fotos:

La resclosa d'Erlangen.

El canal en direcció nord, vist des de la resclosa.

Sigueu feliços!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada