dilluns, 15 de novembre del 2010

Sieglitzhof

A poc a poc he anat recuperant la costum de sortir a córrer cada dia. Entre setmana corro a primera hora del matí, amb les primeres llums del dia. No tinc massa temps, perquè a les 8:30 tinc classes d'Alemany. El cap de setmana puc aprofitar per córrer una mica més. I així també vaig coneixent l'entorn.

Dissabte vaig sortir a córrer fins a Sieglitzhof. Vaig fer una ruta circular, d'uns 7km. Vaig seguir el parc i camins a prop del riu Schwabach. Després vaig tornar, seguint Spardorfer Str., una ruta per on ja havia passat algun dia.

Sieglitzhof és una zona residencial d'Erlangen. Volia fer-hi alguna foto pel blog, però almenys pels carrers que he passat no hi havia massa per veure.

De totes maneres, aquí teniu el mapa de la ruta:

Sigueu feliços!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada