dimarts, 2 de novembre del 2010

El despatx i la feina.

Fa uns dies us vaig ensenyar una foto de l'edifici on treballo. El despatx que comparteixo amb dos estudiants més és a la planta 11. Aquí teniu una foto de les vistes d'Erlangen que tinc des de la feina:

Potser el dia que vaig fer la foto no era el més adequat, amb tanta boira.

El despatx és prou gran, fins i tot tenint en compte que som tres. Hi ha molta llum natural, perquè el despatx és a una de les cantonades de l'edifici. En general el lloc de feina és molt agradable. Aquesta és la meva taula:

La rutina de cada dia més o menys és començar a treballar al voltant de les 8, anar a dinar a les 11:30 (aquí en diuen dinar d'això, encara que jo fins ara em pensava que a aquesta hora més aviat s'esmorzava), fer el cafê/te en una sala que hi ha aquí al departament, i tornar a treballar fins al voltant de les 5.

Sigueu feliços!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada