divendres, 15 d’octubre del 2010

Entrades endarrerides.

Tinc unes quantes entrades escrites per al blog, però fins avui encara no tenia connexió a internet de manera "regular". Ara a casa em puc connectar via "internet mòbil", i com que ja he començat a treballar també em puc connectar a la feina. Val a dir que l'internet mòbil funciona molt bé. He fet videoconferències amb l'Anna, i amb els meus pares, sense cap problema.

D'aquí unes setmanes ja tindré ADSL a casa i llavors tot anirà sobre rodes. De totes maneres intentaré anar publicant les entrades que tinc, però dosificades, que no vull saturar a ningú.

Sigueu feliços!

2 comentaris:

  1. Confirmat, l'internet mòbil va molt bé, ara ja podem fer llargues sessions de terapia de parella

    ResponElimina
  2. Dona, dit així sembla que fem psicoteràpia via Skype!

    ResponElimina