dimarts, 19 d’octubre del 2010

L'apartament.

La meva nova llar és un petit apartament al nord d'Erlangen. Està ben situat, a uns 10 minuts a peu del centre de la ciutat. La universitat queda una mica més lluny. L'edifici té dues plantes (tres, si contem el semi-soterrani), i tot l'edifici són apartaments.

Quan vaig arribar dijous la senyora Popovska, la propietària de l'apartament, m'estava esperant per donar-me les claus i ensenyar-me con funcionava tot. L'apartament està moblat, i en general té tot el que necessito. Una cuina petita, un escriptori molt gran... La rentadora és comunitaria, funciona amb monedes, i és al soterrani.

Entre dijous i divendres a la tarda vaig comprar el que trobava a faltar, i ahir al vespre ja em començava a sentir com a casa. Encara hi falta algun toc personal, però ja està molt bé.

Sigueu feliços!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada