dimarts, 19 d’octubre del 2010

La feina: dia zero

9 d'Octubre de 2010

Ahir vaig anar a la feina, però no per començar a treballar. El dia oficial de començar és divendres vinent. Ahir principalment havia de firmar el contracte. Finalment no vaig poder fer-ho, perquè el meu cap va haver de marxar. La seva dona està embarassada, i el va trucar perquè hi anés de seguida.

Però si que vaig fer algunes coses. Em van donar la clau del despatx, que compartiré amb el Simon i el Fabian, que són dos estudiants de doctorat que treballen en el mateix tema que jo. Tots els despatxos que he vist estan molt bé, tenen moltíssima llum natural, i a més molt bones vistes, perquè estem a la planta 11ª.

La poca estona que vaig poder parlar amb el Gunther, el meu cap, em va dir que comprarà un ordinador nou per mi. Bé, no només per mi. La idea que té és comprar un ordinador ben potent, que jo faré servir com a ordinador de sobretaula i el Fabian, que es dedica principalment al Càlcul Numèric, el farà servir per fer càlculs.

També em van donar una targeta pel menjador. El menjador de la universitat està molt bé. És tipus self-service, i per 3.30€ menges un plat principal, una mini-amanida i unes postres senzilles. Hi ha més per triar, obviament. Però jo de moment amb això en faig prou. Aquí es dina a dos quarts de dotze, i a mi encara no se m'ha obert la gana.

En principi aquesta targeta del menjador també em servirà per obrir la porta de l'edifici. Haig de passar per una oficina perquè me la reconfigurin, però només obren una hora a la setmana.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada